Zimowe nowości na Lotnisku Chopina
Aktualnosci linie lotnicze

Zimowe nowości na Lotnisku Chopina

Bezpośrednie połączenia z Marokiem oraz z dwoma lotniskami w stolicy Wielkiej Brytanii – to tylko niektóre propozycje w nowym, zimowym rozkładzie lotów, który obowiązuje na Lotnisku Chopina w Warszawie. 31 października zostanie uruchomione połączenie na lotnisko Londyn Gatwick. Nowa trasa wiąże się z powrotem na do Warszawy, po kilku latach nieobecności, brytyjskiego przewoźnika EasyJet. Brytyjska linia rozpoczęła z dniem startu sezonu zimowego, tj. 28 października, loty do Genewy, Bazylei i Berlina Tegel.

Także od 31 października, za sprawą linii WizzAir, będzie można polecieć do egzotycznego Marrakeszu. Węgierski przewoźnik uruchomił już także połączenie z Wiedniem, a LOT – od 29 grudnia – rozpocznie loty do Turynu. Polskie Linie Lotnicze w styczniu rozpoczną także regularne rejsy do London City. Tym samym z warszawskiego portu będzie można już dolecieć już na cztery lotniska stolicy Wielkiej Brytanii.

Jakie jeszcze zmiany zajdą zimą na Lotnisku Chopina?

Przede wszystkim warto podkreślić zwiększenie przez LOT i Turkish Airlines liczby połączeń na trasie Warszawa – Stambuł. Polski przewoźnik zwiększy liczbę rejsów z 5 do 12 tygodniowo, natomiast tureckie linie od 3 listopada zaproponują w każdą sobotę, dodatkową szóstą rotację, obsługiwaną przez szerokokadłubowy Airbus A330.

Ciekawą propozycję dla pasażerów korzystających z warszawskiego portu ma także Qatar Airways. Katarskie linie, 28 października 2018 r., zmieniły wykorzystywany dotychczas na wieczornych połączeniach średniej wielkości samolot A320 na  większego i nowocześniejszego Boeinga 787 Dreamliner. Ponadto wzrośnie także liczba lotów do  Dohy – z 14 do 16 tygodniowo. W poniedziałki i piątki do stolicy Kataru będzie można polecieć trzy razy dziennie. W te dni arabski przewoźnik skieruje na tę trasę dodatkowego Airbusa A330.

Łącznie zimą 2018/2019 warszawskie Lotnisko Chopina będzie oferowało 114 tras regularnych i 40 czarterowych. (TC)

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: