WTM London: wystawcy z Ameryki Północnej i Karaibów pokażą się od najlepszej strony
Aktualnosci BIZNES

WTM London: wystawcy z Ameryki Północnej i Karaibów pokażą się od najlepszej strony

Od Kanady po Tobago i od Nowego Jorku po Kalifornię, wystawcy na WTM London – globalnym wydarzeniu turystycznym będą prezentować nowe hotele, najnowsze kampanie i najnowocześniejsze projekty turystyczne w Ameryce Północnej, Meksyku i na Karaibach. Oprócz znanych miejsc docelowych i światowych marek, uczestnicy wydarzenia w ExCeL będą mogli spotkać się z przedstawicielami innowacyjnych projektów, nieruchomości butikowych i ekscytujących atrakcji ekoturystycznych.

Kierownictwo z Destination Canada (NA400) poruszy temat agencji turystycznej – For Glowing Hearts, zainspirowanym słowami hymnu narodowego i wizerunkami kanadyjskiej flagi.

Ben Cowan-Dewar, prezes zarządu Destination Canada, powiedział: „Ewolucja marki wynika z przekonania, że ​​podróż powinna cię zmienić, a Kanada pozostawi trwały ślad w twoim sercu”.

Również na NA400 kanadyjska prowincja Ontario będzie promować swoje nowe ekskluzywne hotele – takich jak Delta Hotels by Marriott Thunder Bay – oraz nowe usługi lotnicze, jak codzienna usługa Dreamliner WestJet z Londynu Gatwick-Toronto oraz codzienny link Norwegian Air między Hamilton a Dublinem.

Na południe od granicy między Kanadą a Stanami Zjednoczonymi leży Nowa Anglia, która znajdzie się w centrum uwagi międzynarodowej w 2020 roku, ponieważ właśnie wtedy wypada 400. rocznica żeglugi Mayflower.

Plymouth 400 Anniversary podkreśli wkład kulturalny i tradycje, które zapoczątkowały interakcje mieszkańców Wampanoag i angielskich osadników w 1620 roku.

W przyszłym roku przypada również dwusetna rocznica powstania stanu Maine, podczas której planowane są różne wydarzenia. Regionalny urząd ds. Turystyki Discover New England (NA165) zaprezentuje pięć stanów: Connecticut, Maine, Massachusetts, New Hampshire i Rhode Island.

South of New England to Big Apple. W tym roku WTM London będzie gościł czterech nowych wystawców z Nowego Jorku, którzy wystawią się na wspólnym stoisku z NYC & Company (NA300). Innymi interesującymi wystawcami na stoisku będą: New York Cruise Lines, który obsługuje Circle Line Sightseeing Cruises; Filharmonia nowojorska; Seaport District NYC, dzielnica handlowa, gastronomiczna i imprezowa; oraz Running Subway, tworząca właśnie nową atrakcję, która ma zostać otwarta wiosną na Times Square, obejmującą m.in. symulację lotu nad zabytkami miasta.

Podczas targów zaprezentuje się historyczna Filadelfia w stanie Pensylwania.

Philadelphia Convention & Visitors Bureau (NA340) zaprezentuje nowe hotele – w tym Four Seasons Hotel Philadelphia w Comcast Center, które zajmuje 12 najwyższych pięter 60-piętrowego budynku Centrum Innowacji i Technologii Comcast – oraz odnowione Muzeum Filadelfii sztuki, która zostanie ponownie otwarta jesienią 2020 r. po transformacji w wysokości 196 mln USD.

Jeszcze dalej na południe znajduje się „słoneczny stan” Florydy, gdzie turystyka jest podstawą gospodarki, szczególnie w światowej klasy parkach rozrywki zlokalizowanych w Orlando.

Program Visit Orlando (NA250) promuje połączenia lotnicze, kolejowe i autokarowe jako szybsze i łatwiejsze sposoby przemieszczania się turystów. Na międzynarodowym lotnisku w Orlando w 2021 r . zostanie otwarty nowy terminal; Virgin Trains rozpocznie usługę łączącą Miami i Orlando od 2022 r .; a w niektórych dzielnicach zaczęły kursować już autobusy wahadłowe bez kierowcy.

Zmiany te, wraz z wiadomościami na temat inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju, zostaną porzedstawione na WTM London przez dyrektora generalnego Visit Orlando, George’a Aguela i nowego burmistrza Orlando i Orange County, Jerry’ego Demingsa.

Tymczasem Experience Kissimmee (NA330) na Florydzie udowodni delegatom, dlaczego to miejsce znane jest jako Vacation Home Capital of the World. Będzie również promować swoje atrakcje ekoturystyczne, takie jak rezerwaty dzikiej przyrody i szlaki do obserwacji ptaków, a także centra aktywności dla wędkarzy, parki linowe, loty balonami, jazdę konną, kajakarstwo i loty samolotami.

Stoisko Tampa Bay (NA240) zaprezentuje swoją nową książkę “Tampa with a Twist” o drinkach i koktajlach, tworzonych przez lokalnych mixologów. Na Florydzie znanej z gościnności znajduje się wiele barów koktajlowych oraz browarów rzemieślniczych. Rada turystyczna zaprezentuje także nowe trasy rowerowe w parkach rozrywki, takie jak Iron Gwazi – najszybszy i najbardziej stromy hybrydowy rollercoaster na świecie – który zostanie otwarty wiosną 2020 r. W Busch Gardens Tampa Bay.

Ogólnie z Florydy pojawi się czterech nowych wystawców, w tym Isla Bella Beach Resort (NA200) na wybrzeżu Florida Keys; Międzynarodowy port lotniczy Orlando (NA250); Północno-wschodnie wybrzeże Florydy (NA240), które reprezentuje pięć destynacji turystycznych wzdłuż wybrzeża Atlantyku; oraz CHM-Florida Resorts (NA240), który prowadzi Sundial Beach Resort & Spa i World Equestrian Center Hotel & Spa.

W pobliżu znajduje się wyspa Puerto Rico, która znajduje się na stoisku NA100, będącym częścią Brand USA Pavilion. Będzie promować niedawną współpracę z Lin-Manuelem Mirandą, słynnym dramaturgiem i kompozytorem, pod nazwą „Discover Puerto Rico with Lin-Manuel”. Serial wideo przedstawia portorykańskiego aktora w jego ulubionych miejscach, co ma zachęcić odwiedzających do odkrycia cudów tego miejsca.

Wyjazd na zachód prowadzi turystów do teksańskich miast Dallas i Fort Worth. Ich banery turystyczne znajdą się na stoisku NA350 z okazji zbliżającego się otwarcia kilku hoteli – takich jak Virgin Hotels Dallas i Hotel Drover w magazynach Fort Worth – a także wydarzeń kulturalnych, w tym dużych wystaw w Muzeum Afroamerykanów, oraz niedawnego otwarcia Muzeum Holokaustu i Praw Człowieka.

Do wystawców w pawilonie Brand USA dołączają specjaliści od atrakcji i rozrywki Legends Attractions (NA285); Noble House Hotels & Resorts, który oferuje nieruchomości butikowe w miejscach w Ameryce Północnej (NA200); Sahara Las Vegas, hotel i kasyno z trzema charakterystycznymi wieżami (NA150).

Marka USA będzie również wykorzystywać WTM London 2019 jako okazję do promowania swojego trzeciego wydania na dużym ekranie – Into America’s Wild, którego premiera ma się odbyć w lutym. W wydarzeniu wezmą udział amerykańscy pionierzy, tacy jak John Herrington, pierwszy astronauta indiański oraz pilot Alaskan Ariel Tweto, który weźmie udział w wyprawie przez Stany Zjednoczone i ich kultowe krajobrazy.

Na południu Stanów Zjednoczonych znajduje się wiele atrakcji turystycznych i hoteli z Meksyku i na Karaibach, które wysyłają delegacje do WTM London.

Pierwsze miejsce w Meksyku, Los Cabos, będzie miało swoją pierwszą bezpośrednią usługę z Europy, która rozpocznie się 7 listopada 2019 r. Wakacyjny gigant TUI rozpocznie loty z lotniska Londyn Gatwick na początku sezonu zimowego. Dziesięciu operatorów podróży i turystyki z Los Cabos (LA130) będzie miało wspólne stoisko na WTM London, aby podkreślić zwiększoną łączność regionu z Wielką Brytanią i Europą, a także jego ekskluzywne atrakcje wzdłuż wybrzeża Pacyfiku w Meksyku.

Gdzie indziej goście stoiska Hard Rock Hotels (TA170) będą mogli wziąć udział w losowaniu nagród podczas WTM London i wygrać trzydniowy pobyt w nowym Hard Rock Hotel Los Cabos. Kurort all-inclusive będzie również miejscem debiutu nowej wystawy Cazque de Soleil, Bazzar, w styczniu 2020 roku.

W Nobu Hotels (NA330) zaprezentowany zostanie Nobu Hotel Los Cabos, który został otwarty w kwietniu 2019 r. oraz Nobu Hotel Chicago planujący swoje otwarcie na początku 2020 r. Tymczasem na meksykańskiej Riwiera Maya znajduje się hotel dla dorosłych UNICO 20˚87˚ (CA300). Ma nowy bar, Gin Time, i wprowadza w 2020 roku więcej atrakcji z jedzeniem i piciem, a także opcje odnowy biologicznej oraz pakiety romantyczne.

Kierunek na wschód z Meksyku prowadzi turystów do karaibskiej Dominikany. Szefowie ministerstwa turystyki, na stoisku CA300 poinformują delegatów o postępach w tworzeniu pierwszego parku rozrywki na wyspie, który ma zostać otwarty pod koniec 2020 roku. Nazywany Katmandu, Punta Cana, będzie także obejmować 36-dołkowe pole golfowe.

Dalej na wschód, gdzie prezentują się Karaiby i Wyspy Atlantyku wystawia się Antigua i Barbuda. Kierownictwo z Urzędu ds. Turystyki Antigua i Barbuda (CA245) będzie promować projekty żeglarskie, sporty wodne, romantyczne i wellness. Najważniejsze wydarzenia to największe regaty w regionie, Antigua Sailing Week (25 kwietnia – 1 maja 2020 r.) Oraz zwiększone usługi Virgin Atlantic z Londynu Gatwick do Antigui od 8 czerwca 2020 r.

Na południu znajduje się „wyspa przyrody” Dominiki. Discover Dominica Authority (CA260), która podczas WTM London podkreśli swój niezwykły renesans i odbudowę ze zniszczeń po niedawnym  huraganie Maria, który pojawił się tam w 2017 roku. Całkowita liczba odwiedzających w pierwszej połowie 2019 roku wzrosła o 321% rok do roku, a liczba noclegów wyniosła 43 774, co oznacza wzrost o 67% rok do roku. Nowe luksusowe hotele to Jungle Bay Resort and Spa, Kempinski Cabrits Resort and Spa oraz Anichi Resort and Spa.

Tymczasem na południowych Karaibach leży Tobago, skąd Agencja Turystyki Tobago (CA250) zaprezentuje ekologiczny komunikat podczas WTM London, promując zielone inicjatywy i hasło wyspy: „Tobago Beyond: dziewicze, nietknięte, nieodkryte”.

Simon Press, starszy dyrektor targów WTM w Londynie, powiedział: „Od dramatycznych krajobrazów i tętniących życiem miast Kanady i Stanów Zjednoczonych po tętniące życiem i różnorodne miejsca docelowe w Meksyku i na Karaibach, mamy niezrównaną liczbę wystawców,, prezentujących swoje nowatorskie pomysły na turystykę, którymi chcą podzielić się z naszymi gośćmi. ”

Aby uzyskać więcej informacji o WTM London, kliknij tutaj.

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: