Wietnam – kolejny tygrys MICE w turystyce biznesowej
Azja BIZNES MICE Wietnam

Wietnam – kolejny tygrys MICE w turystyce biznesowej

Jeśli chodzi o sektor MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Events), Singapur i Malezja są powszechnie uważane za „tygrysy MICE” w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Mocno jednak depcze im po piętach kolejna szybko rozwijająca się gospodarka w tym regionie – Wietnam Przewiduje się, że jego rozwój może stanowić poważne zagrożenie w nadchodzących latach. Według Wietnamskiej Narodowej Administracji Turystyki (VNAT), turystyka MICE przynosi od czterech do pięciu razy większe przychody niż inne rodzaje turystyki, ponieważ ten segment podróżnych wydaje więcej. Dzięki temu MICE stał się katalizatorem rozwoju w takich krajach jak Singapur, Malezja i Tajlandia.

Wietnam również rzucił okiem na tą lukratywną branżę, stając się gospodarzem wielu dużych wydarzeń, takich jak APEC (Asia Pacific Economic Cooperation) 2017, ASEAN Summit 2010 i ASEAN Tourism Forum-ATF 2009. Międzynarodowe Stowarzyszenie Kongresów i Konwencji (ICCA) oświadczyło, że Wietnam staje się bezpiecznym miejscem na świecie oraz atrakcyjnym miejscem dla zagranicznych inwestorów. Krajowa branża turystyczna aktywnie zajmuje się także udoskonalaniem infrastruktury i usług, aby poprawić swoją zdolność organizowania imprez MICE na dużą skalę.

Podczas gdy główne miasta Hanoi i Ho Chi Minh były w przeszłości oczywistymi miejscami docelowymi dla firm korporacyjnych i podróżujących służbowo do Wietnamu, miasta w regionie centralnym, takie jak Danang, Hoi An i Nha Trang stają się coraz bardziej przychylne dla inwestorów.

W 2016 r. Miasta wietnamskie, takie jak Hanoi, Danang, Nha Trang i Ho Chi Minh, dodały do ​​swojej oferty cztero- i pięciogwiazdkowe międzynarodowe hotele. Niedawno lotnisko Nha Trang zostało poszerzone o kolejne loty regionalne i międzynarodowe.

„Podróżujący w celach służbowych zazwyczaj wydają wakacje turystów na wakacje cztery lub pięciokrotnie. Widzimy więc wiele możliwości w turystyce MICE, a wraz z powrotem do światowej gospodarki pojawia się ponowny popyt na wystawy, spotkania i wydarzenia. Wietnam ma ogromny potencjał w turystyce MICE, którą musimy aktywnie i strategicznie zbadać, aby zachęcić więcej międzynarodowych organizacji do organizacji wydarzeń na naszych brzegach „- powiedział założyciel i dyrektor generalny firmy Vietjet, Nguyen Thi Phuong Thao.

Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć, jest poprawa dostępu do głównych miast Wietnamu poza Hanoi i Ho Chi Minh, które oferują więcej niezbadanych atrakcji przyrodniczych i kulturowych dla osób poszukujących bardziej autentycznych doświadczeń w biznesie i czasie wolnym (B-rozrywka). (TC)

źródło: materiały prasowe

Post Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Verified by ExactMetrics