TCEB uruchamia nową kampanię “Thailand REDEFINE Your Business Event”
Aktualnosci MICE Tajlandia

TCEB uruchamia nową kampanię “Thailand REDEFINE Your Business Event”

TCEB uruchamia nową kampanię promującą markę “Thailand REDEFINE Your Business Event” Biuro na nowo definiuje receptę na sukces, aby pomóc zainteresowanym stronom w wydarzeniach biznesowych i międzynarodowym partnerom handlowym ukończyć rosnące możliwości z krajobrazu Tajlandia 4.0 BANGKOK, 19 września 2018 r., TCEB ogłosiło dzisiaj otwarcie nowa kampania promująca markę “Thailand REDEFINE Your Business Events, mająca na celu dopasowanie i zaspokojenie zmieniających się potrzeb biznesowych i unikalnych doświadczeń”

Zgodnie z polityką Thailand 4.0, krajowy plan gospodarczy skłonił biuro do ponownego zdefiniowania swoich ról, aby utrzymać Tajlandię na stałe przed konkurencją w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu Rozpoczęcie nowej kampanii marki TCEB miało miejsce podczas IT & CMA 2018, która odbyła się w Bangkok Convention Center w CentralWorld Bangkok w Tajlandii Pani Nichapa Yoswee, Senior Vice President of Thailand Convention i Biuro Wystaw (Organizacja Publiczna) lub TCEB, powiedział, że nowy globalny branding na nowo definiuje perspektywę wydarzeń biznesowych, aby spełnić rozszerzone wymagania i większe oczekiwania na rynku międzynarodowym. Opierając się na krajobrazie Tajlandii 4.0 Polityka i ciągle zmieniające się otoczenie biznesu, którego zdolności do poszerzania świeżej perspektywy i bycia adaptacyjnym są postrzegane jako podstawa udanego biznesu, marka na nowo zdefiniowała definicję wydarzeń biznesowych jako możliwości uzyskania Valuoble Experience, obejmujący współpracę, partnerstwo i zrównoważony rozwój “Punkt dotykowy marki wykorzystuje unikalną i zróżnicowaną ofertę Tajlandii, która cechuje się centralnym zasobem wiedzy, kreatywności i łączności, a także jest uzupełniana o profesjonalny sposób myślenia. Nowa strategia brandingowa TCEB jest dopasowana rozszerzone wymagania podróżujących w interesach w poszukiwaniu bardziej eksperymentalnych, unikalnych i nowych doświadczeń i poszukiwania większego zwrotu, od zwrotu z inwestycji do powrotu na cel i powrót do szczęścia, w oparciu o 3-letnią historię Tajlandii CONNECT, która została skutecznie podkreślając pozycję Tajlandii jako punktu łączącego autobus Nieustanne i międzynarodowe powiązania, kluczową strategią nowego brandingu jest dalsze promowanie Tajlandii jako dynamicznego, innowacyjnego i progresywnego celu wydarzeń biznesowych w linii z Tajlandią 4.0 i dynamicznym krajobrazem biznesowym “W ramach nowej kampanii marki, każda z kluczowe sektory, MICE, będą wdrażać strategiczne plany, które zwiększą rozpoznawalność Tajlandii na arenie międzynarodowej, jak również wzrost przychodów.

W przypadku Spotkań i sektorów motywacyjnych (Mi) Azja pozostaje głównym źródłem energii dzięki rosnącym tendencjom w sektorze podróży służbowych oraz Spotkaniu i Zachętom w Chinach, a wzrost liczby podróżujących z Indii i Indonezji przewiduje się na poziomie 11,3% i 8,7% (GBTA) odpowiednio. Według typu biuro ma na celu przyciągnięcie grup mega-wielkości, spotkań korporacyjnych i grup premii motywacyjnych z Azji. Na rynkach wtórnych, w tym w Europie, Oceanii i krajach rozwijających się, TCEB skoncentruje się na grupach premii premiowych i korporacyjnych na Konwencję (C), TCEB ma przede wszystkim na celu zwiększenie działalności w 10 sektorach S-Curve poprzez głębsze partnerstwo ze strategicznymi sojuszami . Biuro będzie zachęcać sektor do zwiększania doświadczenia dla delegatów poprzez aktywne uczenie się i działania uczestników, stosowanie technologii takich jak aplikacje do głosowania w celu ułatwienia delegatom i wzmacnianie kluczowych wykonawców w celu poprawy sektora konferencji zdolności dla sektora wystawienniczego.

TCEB wprowadza nowo zaprojektowaną kampanię, tzw. “Wspieramy Cię w 360 stopniach”, aby zapewnić narzędzia wspierające niezbędne działania w całym łańcuchu wartości. Programy finansowania są oferowane organizatorom od fazy pitchingu po fazę realizacji w celu przyciągnięcia nowych programów i aktualizacji istniejących show W kontekście wystawców i odwiedzających targi, TCEB wprowadza zachęty za pośrednictwem programu Exhibiz in Market, aby podnieść sprzedaż powierzchni wystawienniczej, a dzięki ASEAN 6 Privilege, nowiutki program wprowadzony w celu zwiększenia liczby odwiedzających z krajów docelowych Wraz z nowym Marka, TCEB na nowo definiuje swoją rolę, aby pomóc w kierowaniu polityką Tajlandia 4 0 do owocu Biuro przekształca się ze zwykłego kibica i marketera wydarzeń biznesowych, które mają stać się moderatorem, deweloperem, myślicielem, współtwórcą i aktywatorem sektor wydarzeń biznesowych Tymczasem TCEB koncentruje się na bardziej dogłębnym i szerszym partnerstwie, a także na współpracy z interesariuszami podczas licytacji i Racting wydarzeń biznesowych z 10 S-Curve iIndustries.

Przykładem wspólnego projektu jest One Ministry One Expo, które będzie platformą jednoczącą wysiłki podejmowane przez sektor publiczny i prywatny. TCEB posuwa się naprzód z ważną misją promowania branży wydarzeń biznesowych jako kluczowego podmiotu gospodarczego Tajlandii. Biuro oszacowało, że pod koniec roku podatkowego 2018 Tajlandia przywita 1,327,000 zagranicznych podróżujących w interesach lub 3,96% wzrost od 2017 roku, generując 124 000 milionów bahtów w przychodach do kraju lub wzrost o 15 98% W ciągu roku, TCEB z powodzeniem wygrał 14 ofert, przyciągnęły i wsparły 8 nowych targów i 10 grup mega wielkości, które odbędą się w Tajlandii. Ponadto, 4 nowe pokazy, z których 3 są z 10 S Curve Industries, mają się odbyć w roku podatkowym 2019, mianowicie CEBIT ASEAN Thailand 2018 (Digital from Germanyl, Future Energy Asia 2018 Energy show z Singapuru); i CPhi South East Asio 2019 (Farmaceutyczne i Life Science show z Europy). Wygrane przetargowe obejmują Mistrzostwa Świata w debatach na uniwersytetach; 30. Konferencja Azjatyckich Stowarzyszeń Pacyficznych o Zarządzaniu Studiami; oraz 10. Światowy Kongres Edukacji Ekologicznej (WEEC) 2019, z wątroby; 2018

Międzynarodowa konferencja IEEE nt. Inżynierii przemysłowej i inżynierii na następny rok finansowy. TCEB przewidywało 1.419.890 zagranicznych podróżujących w interesach lub 7% wzrost w okresie od 2018 r. Pod względem przychodów, biuro spodziewało się, że wydarzenia biznesowe wygenerują 130 200 000 br. Niż w 2018 r. Pozytywne prognozy opierają się na dynamicznym rozwoju tajlandzkich branż wspieranych przez krajowa polityka transformacji gospodarczej i krajobraz kraju widziany w rankingu wynikają z globalnych indeksów gospodarczych. Najnowszy Bank Światowy Logistyki pokazał, że Tajlandia awansowała o 13 miejsc w rankingu z 45 do 32.

w 2018 r. Kraj ten skoczył również o 20 miejsc z 46. w 2017 r. do 26h w “Łatwości w prowadzeniu działalności gospodarczej” (EODB) zgodnie z raportem flagowym grupy Banku Światowego. Tajlandia znalazła się również w 20 krajach o wysokim potencjale w zakresie rozwoju innowacji w Globalnym Indeksie Innowacji 2018 Światowej Organizacji Własności Intelektualnej. Tajlandia z zadowoleniem przyjmuje globalną społeczność biznesową, aby wspierać synergię z naszymi kluczowymi branżami. Polityka dotycząca Tajlandii 4.0 otwiera przed Rosją możliwości biznesowe i zawodowe na skalę, której nigdy wcześniej nie doświadczano przez ostatnie 40 lat. Rząd wdrożył działania mające na celu ułatwienie otoczenia biznesowego, promując masową infrastrukturę i projekty inwestycyjne we Wschodnim Korytarzu Ekonomicznym (EWG) w ramach polityki transformacji gospodarczej. Tymczasem polityka współpracy regionalnej Tajlandii “Stronger Together” wzmacnia partnerstwo gospodarcze kraju z sąsiednimi krajami. Te znaczące czynniki poszerzają możliwości biznesowe i poszerzają dostęp do rynku w Tajlandii, co również będzie sprzyjać rozwojowi branży wydarzeń biznesowych Dzięki połączeniu dotychczasowego sukcesu z przyszłymi możliwościami wyjścia z Tajlandii 4.0 i zmianą wymagań, jest to właściwy czas dla biznesu branży wydarzeń do REDEFINE, aby uczynić z Tajlandii przewagę nad konkurencją, ponieważ recepta na sukces w branży nigdy nie przyniesie rezultatów, dzięki czemu REDEFINE będzie pasować do zmieniającej się polityki i dynamicznego otoczenia biznesowego “- powiedziała pani Nichapa.

(TC)

fot. TracelCompass.pl

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: