Światowej sławy prelegenci na Travel Forward podczas WTM London 2018
BIZNES Targi

Światowej sławy prelegenci na Travel Forward podczas WTM London 2018

Zaledwie jeden tydzień przed inauguracją programu Travel Forward – wydarzeniu poświęconemu nowej technologii, odbywającemu się podczas WTM w Londynie, została przygotowana ostateczna lista ponad 50 potwierdzonych prelegentów do programu konferencji, reprezentujących globalną czołówkę wysokiej klasy konsultantów marki, operatorów i dostawców technologii B2B.

Najważniejsze z nich to organizacje, które chcą korzystać z technologii, aby przekształcić swoją działalność i stać się coraz bardziej zorientowanymi na klienta. Udział wezmą m.in. prelegenci z branży hotelarskiej, lotniczej i kolejowej, na przykład Steve Clarke, starszy menedżer kanałów komunikacyjnych dla Virgin Atlantic, czy Matt Ringa, Growth Manager UK & Ireland for Workplace by Facebook. Będzie również Vincent Fillon, ​​dyrektor ds. Strategii i rozwoju mobilnego w Air France.

O branży hotelarskiej będą dyskutować m.in. Francois Mare, wiceprezes e-Commerce Luxury w hotelach Accor, Beatriz Motta, szef międzynarodowych hoteli w Hotelu Urbano i Nayan Peshkar, starszy wiceprezes ds. Zarządzania przychodami i dystrybucji w Millennium Hotels and Resorts.

Branża kolejowa będzie reprezentowana przez Roberto Abbondio, dyrektora zarządzającego New Digital Business w Eurostar International, a także Marka Holta, CTO w internetowym serwisie rezerwacji Trainline jak też Didiera Pinson, dyrektora ds. Informacyjnych w Rail Europe, który dystrybuuje bilety z europejskich operatorów kolejowych na rynku północno-amerykańskim, z przeznaczeniem dla Amerykanów odwiedzających Europę.

Travel Forward 2018 – WTM London

Biura podróży świadczące usługi online oraz dostawcy usług rezerwacyjnych stają w obliczu nieustannego dążenia do zorientowania na klienta. W dniu otwarcia targów, swoje mowy wygłoszą wiceprezes Global, Heli Nair, a także Joost Vermulen, dyrektor regionalny ds. Europy Północnej w Booking.com i Utpal Kaul, szef inkubacji nowych produktów w Carlson Wagonlit Travel.

Konferencja będzie również dobrze reprezentowana przez wiodących na świecie dostawców technologii podróżniczych. Należą do nich Olaf Slater, starszy dyrektor ds. Strategii międzynarodowej i innowacji, Saber Hospitality oraz siostrzana firma Sabre Travel Solutions. Dołączą do nich m.in. Erol Arkan, Dyrektor ds. rozwiązań produktowych dla Sabre Travel Solutions w regionie EMEA, Francesca Benati, Executive VP Online Western EMEA i Dyrektor Zarządzający we Włoszech dla Amadeus, oraz Greg Webb, Starszy wiceprezes i Dyrektor generalny Oracle Hospitality. W międzyczasie Eric Gnock Fah, współzałożyciel i dyrektor operacyjny dostawcy platformy Klook, podzieli się doświadczeniami zdobytymi podczas dostarczania produktów na rynek azjatycki.

Wiele organizacji ma kluczowe znaczenie dla operatorów turystycznych i dostawców usług, oferując usługi partnerskie lub łącząc konsumentów z operatorami w nowy sposób. W tym celu prelegenci i paneleści oferujący usługi skierowane do klientów, które budują na platformie znanych marek, to Julia Lo Bue-Said, Dyrektor Generalny firmy Advantage Travel Partnership oraz Neil Armorgie, Dyrektor Generalny firmy WIN Global Travel Network; w międzyczasie dr Kris Naudts, założyciel i Dyrektor Generalny organizacji Culture Trip oraz Simon Powell, Dyrektor Generalny i założyciel Transfertravel.com.

Cyfrowa transformacja nie miałaby racji bytu bez bogactwa innowacji. Google, firmę działającej na czele innowacji cyfrowych reprezentować będą szefowie firmy James Thornton i Finnbar Cornwall. W międzyczasie wiele organizacji dokonuje innowacji: m.in. Andy Owen-Jonesa, CEO i współzałożyciel bd4travel, Matthias Koch, Globalny Partner Klienta w Travel at Productsup GmbH i Dr Ashoka Maharadża w XR Lab Tata Consultancy Services.

Poza wymienionymi wyżej, wieloma specjalistami pojawią się VC Susie Stanford, Associate Director w Livingbridge, ekspert technologii Briana Quarrie, CEO Monami Tech i pisarka podróżnicza Virginia Stuart-Taylor z The Well-Traveled Postcard.

Richard Gayle, Kierownik Wydarzeń, Travel Forward, powiedział: “Cieszymy się, że zgromadziliśmy tak szeroką i różnorodną grupę prelegentów z całej branży turystycznej. Krajobraz rynkowy jest bardzo dynamiczny i szybko się zmienia, co odzwierciedla nasz program konferencji, który zapowiada się zarówno jako wysoce ambitny, jak i głęboko edukacyjny “.

Impreza Travel Forward – obejmująca program konferencji, wystaw i kupców – odbędzie się w dniach 5-6 listopada 2018 r. W ExCeL London, UK. Sesje konferencyjne odbywają się w pierwszych dwóch dniach.

(TC)

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: