SINGAPORE AIRLINES ROZSZERZAJĄ PROGRAM KRISCONNECT
Aktualnosci BIZNES linie lotnicze

SINGAPORE AIRLINES ROZSZERZAJĄ PROGRAM KRISCONNECT

LINIE SINGAPORE AIRLINES ROZSZERZAJĄ PROGRAM KRISCONNECT Z MYŚLĄ O UTAKCYJNIENIU DLA KLIENTÓW SWOJEJ OFERTY NA PLATFORMACH CYFROWYCH

Od 1 kwietnia 2020 roku Singapurskie Linie Lotnicze SINGAPORE AIRLINES – SIA umożliwią lepszą i efektywniejszą sprzedaż swoich usług dla klientów, którzy chcą otrzymywać oferty jak najlepiej dopasowane do swoich indywidualnych oczekiwań. Będzie to możliwe dzięki rozszerzeniu programu KrisConnect SIA , wykorzystującego najnowsze i optymalne rozwiązania technologiczne na platformach cyfrowych, a wszyscy partnerzy handlowi linii SIA będą mieli większy dostęp do różnego rodzaju taryf i spersonalizowanych treści. Singapurskie Linie Lotnicze, wprowadzając w 2018 roku program KrisConnect SIA, były jednym z pierwszych towarzystw lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku, korzystającym z tej zaawansowanej technologii.


Agenci i biura podróży, uczestniczące w programie KrisConnect SIA , skorzystają z szybszego działania na rynku i szerszego dostępu do stawek taryfowych w tym również dostosowanych do indywidulanych potrzeb klientów oraz możliwości sprzedaży niestandardowych ofert pakietowych i taryf negocjowanych. To z kolei umożliwi zwiększenie poziomu indywidualnej obsługi klienta, w tym przede wszystkim członków programu lojalnościowego linii SIA – KrisFlyer.

Program KrisConnect SIA wykorzystuje technologię API (Application Program Interface), w tym opracowane w branży standardy transmisji NDC – New Distribution Capability. Singapurskie Stowarzyszenie Biur Podróży NATAS oraz wielu branżowych partnerów biur podróży z zadowoleniem przyjęło rozwój programu KrisConnect SIA, umożliwiającego polepszenia standardów obsługi i zwiększenie zadowolenia klientów.

Dzięki programowi KrisConnect SIA biura podróży i inni partnerzy będą mogli korzystać z wielu sposobów uzyskiwania dostępu do nowych treści i funkcji. Linie SIA udostępnią informacje za pośrednictwem tradycyjnych systemów rezerwacyjnych GDS: Amadeus, Sabre i Travelport, a także partnerów-firm, wykorzystujących najnowsze technologie cyfrowe: Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC i Verteil Technologies. Dodatkowo portal agentów turystycznych linii SIA – AGENT 360 – zostanie ulepszony, tak aby umożliwić biurom podróży bezpośredni dostęp do treści za pośrednictwem programu KrisConnect SIA.

Biura podróży-Agenci linii SIA w Singapurze (w tym m.in. CWT, CHAN BROTHERS, CTM, CORPORATE TRAVEL SERVICES, CTRIP, FCM TRAVEL SOLUTIONS, FORTUNE TRAVEL, GLOBAL TRAVEL, NEW SHAN, PACIFIC ARENA I UOB TRAVEL PLANNERS) już dołączyły do ​​programu KrisConnect SIA, a inne zgłosiły akces przystąpienia do niego. Stowarzyszenie NATAS wspiera inicjatywę linii SIA włączenia agentów członkowskich do programu KrisConnect SIA. (TC)

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: