Podsumowanie targów IT&CMA and CTW Asia-Pacific 2016
Aktualnosci Azja BIZNES Tajlandia

Podsumowanie targów IT&CMA and CTW Asia-Pacific 2016

Bangkok, 29 Września 2016r. – W dniu dzisiejszym zakończyły się targi IT&CMA and CTW Asia-Pacific 2016 w Bangkoku. W tym roku więcej wystawców, w porównaniu do lat ubiegłych wzięło udział w ekskluzywnych sesjach edukacyjnych przewidzianych w programie największego wydarzenia branży MICE w regionie Azji i Pacyfiku. 18 Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO), Biura Promocji Regionalnej (CVBs), korporacje oraz przedstawiciele wielu organizacji z branży uczestniczyło w blisko 30-u sesjach tematycznych. Liczne Workshopy obejmujące sesje dla mediów, przentacje regionów oraz sesje networkingowe oraz bankiety, umożliwiły gospodarzom wydarzenia oraz sponsorom efektywną prezentację swoich marek a także przedstawienie regionów i destynacji turystycznych właściwym grupom odbiorców.

picture-hl_28sep16-115

Organizatorzy podsumowując tegoroczne IT&CMA and CTW Asia-Pacific stwierdzili, że zintegrowane akcje marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia lepszych wyników dla firm niż standardowe spotkania biznesowe. Kupcy z branży turystycznej oraz przedstawiciele mediów mogli zapoznać się z gotowymi, szytymi na miarę, rozwiązanami w zakresie konkretnych inwestycji oraz akcji promocyjnych przygotowanych przez regiony i firmy turystyczne.

Ralf Ostendorf, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Azji, Australii i Bliskiego Wschodu w firmie Visit Berlin np. tłumaczył schemat działania motywacji podczas lunchu sponsorowanego przez swoją firmę, na który zostało zaproszonych 32 przedstawicieli Kupców z rejonu Azji. “Byliśmy zainteresowani znalezieniem odmiennej drogi dla dalszego wzmacniania naszej sieci w Azji. Dlatego zdecydowaliśmy się powrócić na targi, tym razem już jako główny sponsor. Dodatkową wartością, umożliwiającą odpowiednie targetowanie była wstępna selekcja kupców, do których chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą i przedstawić to, co ma do zaoferowania promowana przez nas destynacja, czyli Berlin. W zamian dotarliśmy dokładnie do takich odbiorców, na jakich nam zależało.”

picture-hl_28sep16-11

Pani Ewa Cyman z Polski, Regional Sales Manager na rynek Azji i Pacyfiku w firmie HRS stwierdziła m.in., że “W poprzednich latach CTW Asia-Pacific, sponsorowanie przez naszą firmę przerw kawowych okazało się bardzo korzystne. Umożliwiło nawiązanie bliższych relacji z naszymi kupcami na bardziej luźnej i otwartej płaszczyźnie. Wykorzystanie różnych uroczystości targowych do celów sponsoringu dało nam możliwość zaprezentowania naszych rozwiązań I produktów bezpośrednio do klientów korporacyjnych.”

W pozostałe sesje i seminaria zaangażowane były m.in. biura promocji regionów takich jak Busan, Chiang Mai w Tajlandii, miast Dubaj w ZEA, Fukuoka w Japonii, krajów Indii, Malezji, Monako, Filipin, Tajwanu, Tajlandii, firmy Airbnb, Carey International, JW Marriott, Oakwood Worldwide®, Royal Caribbean International, Worldwide Cruise Associates & Celebrity Cruise Lines

picture-hl_27sep16-61

O Targach IT&CMA and CTW Asia-Pacific

Impreza jest jednym z ważniejszych wydarzeń dla firm z branży MICE, zainteresowanych współpracą z krajami regionu Azji i Pacyfiku. Impreza odbywająca się corocznie od 1993r jest jednym z największych wydarzeń w Azji poświęconych wyłącznie turystyce biznesowej.

Wystawcami są m.in. hotele, centra konferencyjne, biura DMC i PCO, hotele, linie lotnicze z Tajlandii oraz z całego regionu Azji i Pacyfiku. Od 2014 roku targi odbywają się wspólnie z CTW Asia Pacyfic – wiodącą konferencją Corporate Travel Management dla krajów Azji i Pacyfiku. Tegoroczne targi mają zgromadzić kilkuset organizatorów i meeting plannerów odpowiedzialnych za organizacje spotkań biznesowych z prawie 50 krajów świata. Podczas trzech dni targowych zaplanowanych jest ponad 10.000 spotkań biznesowych oraz ponad 80 sesji informacyjno edukacyjnych.

Więcej informacji na oficjalnej stronie www.itcma.comwww.corporatetravelworld.com/apac

Post Comment

%d bloggers like this: