Malezyjski Penang promuje się w Indiach
Aktualnosci Azja BIZNES MICE

Malezyjski Penang promuje się w Indiach

Kalkuta, Indie – The Penang Convention & Exhibition Bureau (PCEB) z dumą przedstawia pierwszą w historii misję promującą malezyjski stan Penang w Indiach, której celem jest promowanie regionu jako preferowanego i idealnego miejsca spotkań korporacyjnych i stowarzyszeniowych, zachęt i podróży rekreacyjnych. Misja rozpocznie się w Kalkucie 17 stycznia, następnie w New Delhi 19 stycznia, Bombaj 22 stycznia i Bengaluru 24 stycznia
Prowadzona przez Ashwina Gunasekerana, dyrektora generalnego PCEB, misja wspiera delegację stanu Penang z 17 partnerami, w tym z państwowym biurem podróży wypoczynkowych – Penang Global Tourism, hotele, firmy zarządzające destynacjami, eksperci ds. Imprez i oficjalnym partnerem linii lotniczej PCEB, Malezja Linie lotnicze.
Penang to światowej klasy cel podróży, który słynie z wyjątkowej oferty nowoczesnego międzynarodowego miasta wyspiarskiego, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, bujnych lasów tropikalnych, pięknego wzgórza, sklepów i bajecznych potraw. Dodatkowo, to północne malezyjskie państwo jest również rosnącym celem wydarzeń biznesowych. Obecnie Penang jest najwyżej notowanym miejscem drugiego poziomu w Malezji w ICCA (International Congress and Convention Association).
W 2016 roku Penang odnotował 1251 wydarzeń o szacunkowym wpływie na gospodarkę wynoszącym 200 milionów USD. Od stycznia do września 2017 r. Gościliśmy 1731 wydarzeń o szacunkowym wpływie na gospodarkę wynoszącym 230 mln USD. Przekłada się to na wzrost liczby zdarzeń o 27,7% i wzrost o 7% w odniesieniu do szacowanego wpływu gospodarczego.
“Indie są jednym z pięciu najważniejszych rynków wydarzeń biznesowych w Penang, a przez ostatni rok cieszyliśmy się zainteresowaniem organizatorów imprez i organizatorów konferencji” – mówi Ashwin Gunasekeran, dyrektor generalny PCEB.
“Do tej misji dołączają jedne z najlepszych ofert Penang w branży hotelarskiej, podróży i wydarzeń, a także zaprezentują to, co Penang może zaoferować na rynku indyjskim” – dodał.
W każdym mieście odbędzie się sesja zaangażowania B2B z udziałem kupujących z Indii, media spotkają się z lokalnymi imprezami Indian / Business Events / MICE oraz lokalnymi
wspomnienia.
Do wygrania będą atrakcyjne losowania, w tym pobyty hotelowe, pakiety konferencyjne i główna nagroda – pełna płatna wycieczka 3D2N do Penang, PCEB organizuje także dla Indian uczestników konkursu Doświadczenia Niefiltrowane Media Społeczne.

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: