Malezyjski Penang promuje się w Indiach
Aktualnosci Azja BIZNES MICE

Malezyjski Penang promuje się w Indiach

Kalkuta, Indie – The Penang Convention & Exhibition Bureau (PCEB) z dumą przedstawia pierwszą w historii misję promującą malezyjski stan Penang w Indiach, której celem jest promowanie regionu jako preferowanego i idealnego miejsca spotkań korporacyjnych i stowarzyszeniowych, zachęt i podróży rekreacyjnych. Misja rozpocznie się w Kalkucie 17 stycznia, następnie w New Delhi 19 stycznia, Bombaj 22 stycznia i Bengaluru 24 stycznia
Prowadzona przez Ashwina Gunasekerana, dyrektora generalnego PCEB, misja wspiera delegację stanu Penang z 17 partnerami, w tym z państwowym biurem podróży wypoczynkowych – Penang Global Tourism, hotele, firmy zarządzające destynacjami, eksperci ds. Imprez i oficjalnym partnerem linii lotniczej PCEB, Malezja Linie lotnicze.
Penang to światowej klasy cel podróży, który słynie z wyjątkowej oferty nowoczesnego międzynarodowego miasta wyspiarskiego, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, bujnych lasów tropikalnych, pięknego wzgórza, sklepów i bajecznych potraw. Dodatkowo, to północne malezyjskie państwo jest również rosnącym celem wydarzeń biznesowych. Obecnie Penang jest najwyżej notowanym miejscem drugiego poziomu w Malezji w ICCA (International Congress and Convention Association).
W 2016 roku Penang odnotował 1251 wydarzeń o szacunkowym wpływie na gospodarkę wynoszącym 200 milionów USD. Od stycznia do września 2017 r. Gościliśmy 1731 wydarzeń o szacunkowym wpływie na gospodarkę wynoszącym 230 mln USD. Przekłada się to na wzrost liczby zdarzeń o 27,7% i wzrost o 7% w odniesieniu do szacowanego wpływu gospodarczego.
“Indie są jednym z pięciu najważniejszych rynków wydarzeń biznesowych w Penang, a przez ostatni rok cieszyliśmy się zainteresowaniem organizatorów imprez i organizatorów konferencji” – mówi Ashwin Gunasekeran, dyrektor generalny PCEB.
“Do tej misji dołączają jedne z najlepszych ofert Penang w branży hotelarskiej, podróży i wydarzeń, a także zaprezentują to, co Penang może zaoferować na rynku indyjskim” – dodał.
W każdym mieście odbędzie się sesja zaangażowania B2B z udziałem kupujących z Indii, media spotkają się z lokalnymi imprezami Indian / Business Events / MICE oraz lokalnymi
wspomnienia.
Do wygrania będą atrakcyjne losowania, w tym pobyty hotelowe, pakiety konferencyjne i główna nagroda – pełna płatna wycieczka 3D2N do Penang, PCEB organizuje także dla Indian uczestników konkursu Doświadczenia Niefiltrowane Media Społeczne.

Post Comment

%d bloggers like this: