Nepal, Sri Lanka i Indie pracują nad wspólną promocją turystyki
Azja BIZNES

Nepal, Sri Lanka i Indie pracują nad wspólną promocją turystyki

Nepal był promowany na targach turystycznych (TTF), organizowanych w dniach 06 – 08 lipca 2018 roku w Netaji Indoor Stadium i Khudiram Anushilan Kendra, Kalkuta, Indie. Udział Nepalu w programie poprowadziła Nepal Tourism Board wraz z 6. prywatnymi firmami turystycznymi z Katmandu i 5. firmami z Mechi i Koshi we wschodnim Nepalu. Wcześniej targi zostały zainaugurowane przez  Ministra Lotnictwa Cywilnego i Turystyki, Rządu Ludowej Republiki Bangladeszu, Pana Shajahana Kamala, w dniu 6 lipca 2018 r. Wśród dygnitarzy byli przedstawiciele z Indii i innych krajów, w tym Konsul Generalny Nepalu w Kalkucie, w Indiach, Pan Eaknarayan Aryal. W przemówieniu inauguracyjnym Pan Aryal powiedział, że sąsiednie kraje mogą zacieśnić współpracę, aby dalej promować turystykę regionu.

W trakcie targów odbyły się także spotkania pomiędzy urzędnikami NTB i delegatami VIP różnych państwowych władz turystycznych Indii i innych krajów, takich jak Bangladesz oraz Sri Lanka.

Podczas wspólnego spotkania z Panem Pramodem Kumarem, Ministrem, Departamentem Turystyki, Biharem i urzędnikami z Rady Turystyki Sri Lanki, dyskusja na temat wspólnego partnerstwa na rzecz promowania obwodu Ramayana obejmującego stany Bihar i Uttar Pradesh w Indiach, Nepalu i Sri Lance została trzymany. Pan Mani Raj Lamichhane, dyrektor zarządu turystyki w Nepalu zaproponował stworzenie wspólnych zabezpieczeń promocyjnych obwodu i wprowadzenie do obrotu wśród potencjalnych pielgrzymów, badaczy i potencjalnych podróżnych.

Podobnie, podczas spotkania z panem Jayantą Bhattacharyą, asystentem dyrektora generalnego (Commercial) Air India, podniesiono kwestię wysokich cen na trasie Kolkata – Katmandu. Biorąc pod uwagę interesy mieszkańców Kolkaty i kampanii rządowej Nepalu VNY 2020, pan Bhattacharya wspomniał, że może rozważyć obniżenie ceny biletu, a także spojrzeć na możliwości codziennych lotów w sektorze, jeśli rosną wymagania rynku. są zgłaszane przez rząd Nepalu. Uzgodniono, że takie działania przyniosą korzyści nie tylko Air India, ale również będą miały pozytywny wpływ na przyjazd turystów do Nepalu. Podobnie, spełni to również życzenia mieszkańców Bengalu Zachodniego, aby odwiedzić Nepal, zamiast udawać się do innych podobnych miejsc. Obecnie Air India obsługuje cztery loty tygodniowo w tym sektorze.

Przy innej okazji Pan Lamichhane spotkał się z panem Cyrilem V. Diengdoh, dyrektorem ds. Turystyki, Meghalaya i omówił kwestie turystyki i wymiany kulturalnej między Meghalaya i Nepalem. Poruszono również kwestie dotyczące wspólnej promocji miejsc kultu religijnego w Meghalaya i Nepalu, wymiany pomysłów, narzędzi i technik w zakresie promocji turystycznej. Pan Diengdoh pokazał swoje zainteresowania, by rozszerzyć swoje wsparcie od Meghalaya w promowaniu kampanii Visit Nepal 2020.

TTF Kolkata jest najstarszą i jedną z najbardziej ruchliwych wystaw w Indiach. Wraz ze wzrostem znaczenia potencjału Outbound i Inbound w Azji Wschodniej i Południowo-Zachodniej, jest to strategicznie ważna brama dla branży. Od 1989 r. Zapewnia coroczną platformę marketingową i możliwość nawiązania współpracy z branżą turystyczną w dużych miastach.

Tegoroczna TTF Kolkata 2018 była świadkiem udziału ponad 430 wystawców z 28 stanów indyjskich i 13 krajów, które zgromadziły się w całkowicie zapakowanych halach na Netaji Indoor Stadium i Khudiram Anushilan Kendra przez wszystkie trzy dni.

Kolkata, miasto-gospodarz TTF, będące trzecim najbogatszym miastem po Mumbaju i New Delhi posiada ogromny potencjał jako źródło rynku dla Nepalu. Ze względu na bliskość, Nepal Wschodni może czerpać mnóstwo korzyści, jeśli region ten można połączyć z Zachodnim Bengalem.

Jeśli chodzi o przyjazd gości, TTF Kolkata okazała się właściwą platformą nie tylko dla połączeń B2B, ale także dla promocji konsumenckiej Nepalu. Łączna liczba odwiedzających nie została jeszcze oficjalnie wydana przez organizatora, ale odwiedzający zgromadzili się na stoisku Nepalu, szukając informacji potrzebnych do planowanych podróży do Nepalu, a także rozwijając swoje kontakty biznesowe i odnawiając swoje dotychczasowe kontakty ze swoimi nepalskimi odpowiednikami. Stajnia w Nepalu rozpowszechniała zabezpieczenia promocyjne, w tym mapy turystyczne, plakaty z Mt. Everest, Muktinath, Pashupatinath i Lumbini wraz z pamiątkami. 5000 kolorowych torebek Show Carry z marką Nepal dystrybuowanych za pośrednictwem kontrłaty w Nepal Tourism Board oraz w Punkcie Rejestracji TTF było jedną z innych atrakcji i rozmów miasta podczas 3 dni imprezy, a setki osób były widziane w prime rynki w Kolkacie z torebkami “marki Nepal”.

Trzydniowe wydarzenie zakończyło się w niedzielę, 8 lipca 2018 r. Ceremonią rozdania nagród w różnych kategoriach. Nepal otrzymał nagrodę “Most Innovative Decoration Award” za dekorację stoiska za różnorodne i kolorowe obrazy miejsc docelowych i produktów. Co więcej, pan Lamichhane dostał honor od organizatora, aby nagrodzić innych uczestników TTF. Pan Khem Raj Timalsena, starszy oficer otrzymał nagrodę w imieniu zespołu Nepal. Uczestniczące firmy chwaliły wysiłki Pana Timalsena, aby stajnia w Nepalu mogła otrzymać nagrodę “Najbardziej innowacyjna dekoracja”. (TC)

źródło: materiały prasowe

zdjęcie: Facebook TTF India

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: