Od kilku lat targi Meet The Bidder Smart Fairs łączą ze sobą biznesowo usługodawców branży MICE z całego świata z polskimi organizatorami wyjazdów incentive. Według ostatnich badań SITE Index 2018 Results and Findings, spotkania B2B są kluczowe przy wyborze destynacji i kontrahentów zapraszanych do współpracy. Kolejna edycja targów – Meet The Bidder Summer Edition, odbędzie się 5 czerwca w hotelu Novotel Centrum w Warszawie.
Tym razem organizatorzy wyjazdów incentive, luxury travel, eventów i konferencji w Polsce i za granicą spotkają się z nowymi kontrahentami z takich destynacji jak: Bali, Indonezja, ZEA, Jamajka, Węgry, Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania i Irlandia, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Mjanma, Mauritius, USA, Malediwy, Sri Lanka, Singapur i nie tylko! Będą obecni także przedstawiciele linii lotniczych oraz dostawcy rozwiązań IT dla branży MICE.
Na sali spotkań nie zabraknie także kontrahentów z Polski, którzy są członkami stowarzyszenia SITE Poland (Society for Incentive Travel Excellence) – partnera targów. Powstanie specjalna strefa SITE Market, w której uczestnicy targów będą mogli omówić szczegóły potencjalnej współpracy z kolegami z rodzimego rynku, którzy zaprezentują im swoją ofertę, a także zapoznają z działalnością SITE Poland. Co więcej, strefę SITE Market odwiedzą także piloci chętni do zaprezentowania swojego doświadczenia i podjęcia współpracy z organizatorami wyjazdów incentive travel.
Każdy, kto pracuje z ludźmi, musi być trochę „psychologiem”. A już na pewno koordynator wyjazdu incentive lub pilot obsługujący ten wyjazd. Dlatego organizatorzy targów przy współpracy z firmą KadryTurystyki.pl organizują kolejny warsztat pod patronatem SITE Poland: „Incentive Booster: Psychologiczne mechanizmy zarządzania grupą incentive”. To wyjątkowe szkolenie odbędzie się w trakcie trwania targów w godzinach 15:15-18:30.
Podczas tej edycji targów Meet The Bidder wraz z „2B” Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula organizatorzy będą obchodzić Global Exhibition Day, które w tym roku przypada właśnie 5 czerwca. To międzynarodowe święto podkreśla wagę wydarzenia, które pełni ważną rolę w budowaniu relacji biznesowych i promocji naszego rodzimego rynku, jak i wielu destynacji.
Obok imprez targowych ogromne znaczenie mają także wyjazdy study tours, które organizowane są dla profesjonalistów z branży, aby na własne oczy mogli przekonać się, jak atrakcje omawiane przy stoliku na targach MTB z kontrahentem można wykorzystać w końcowych programach. Stąd też tak bogata oferta nagród w grze MICE Bingo ufundowanych przez wystawców wydarzenia.
Uczestnictwo w targach jest bezpłatne dla organizatorów wyjazdów z agencji incentive i biur podróży. Spotkania będą obsługiwane za pomocą aplikacji do spotkań B2B. Konieczna była rejestracja poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Agenda wydarzenia znajduje się tutaj
Partnerami targów są:
Główny partner medialny – All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach
Partnerzy branżowi: SITE Poland (Society For Incentive Travel Excellence), KadryTurystyki.pl; 2B The Business Tourism Club, Vistula University, Mazurkas Transport
Partner technologiczny: ConnectTo