Emirates uruchamia dodatkowe połączenie Dubaj-Bangkok od 1 lipca br.
Aktualnosci linie lotnicze

Emirates uruchamia dodatkowe połączenie Dubaj-Bangkok od 1 lipca br.

Dubaj, ZEA, 17 maja 2016 r.: Linie Emirates poinformowały o planowanym otwarciu siódmego codziennego połączenia Dubaj-Bangkok 1 lipca br.

Dodatkowe loty będą realizowane przez samolot Boeing 777-300ER – pomogą one zaspokoić rosnące zapotrzebowanie pasażerów na trasie i umocnią pozycję Tajlandii jako popularnego kierunku biznesowego i turystycznego. Tym samym Bangkok stanie się, obok Kuwejtu i Dohy, jednym z najczęściej obsługiwanych kierunków w siatce połączeń Emirates.Nowe połączenie uzupełni dotychczasowe cztery codzienne loty realizowane przez samoloty A380 i dwa codzienne loty obsługiwane przez Boeinga 777, zwiększając liczbę połączeń na trasie Dubaj-Bangkok do 49 tygodniowo i zapewniając dodatkowe oferowanie w postaci 2 520 miejsc i 134 ton cargo w obie strony, co jeszcze bardziej ułatwi podróż i handel między Tajlandią a miastami z globalnej siatki Emirates.

Pasażerów Emirates obsługuje wielonarodowy personel pokładowy, a posiłki przyrządzają dla nich najlepsi szefowie kuchni. Ponadto na pokładzie znajduje się wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice, który oferuje dostęp do 2,5 tysiąca kanałów z filmami, programami telewizyjnymi, grami, audiobookami i muzyką, dzięki czemu od 11 lat z rzędu nagradzany jest tytułem najlepszego systemu rozrywki pokładowej w rankingu Skytrax.

Od 1 lipca nowy rejs nr EK350 z Dubaju będzie realizowany codziennie o 19:50 z lądowaniem na lotnisku Suvarnabhumi International następnego dnia o 5:10*. Dogodna godzina wylotów umożliwi podróżującym ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Bliskiego Wschodu wczesne przybycie do Bangkoku i tym samym zapewni im cały dzień na załatwienie spraw służbowych czy rekreację. Ponadto połączenie pozwoli na przesiadkę do wielu miast w regionie w ramach porozumienia code-share Emirates z Bangkok Airways.

Od 2 lipca lot powrotny nr EK351 z Bangkoku zaplanowano na 6:35 z lądowaniem w Dubaju o 9:50 tego samego dnia**. Umożliwi on dogodną podróż do wielu kierunków w Europie, takich jak Londyn, Frankfurt, Lizbona, Stambuł, Madryt czy Barcelona.

Podobnie jak na wszystkich trasach obsługiwanych przez Emirates, pasażerom przysługiwać będą wysokie limity bagażu – do 30 kg w klasie ekonomicznej, 40 kg w klasie biznes i 50 kg w klasie pierwszej.

* Rozkład lotów od soboty do wtorku. Loty EK350 z Dubaju realizowane od środy do piątku zaplanowano na godzinę 19:50 z lądowaniem na lotnisku Suvarnabhumi International następnego dnia o 5:20.

** Rozkład lotów od niedzieli do środy. Loty EK351 z Suvarnabhumi International realizowane od czwartku do soboty zaplanowano na godzinę 6:45 z lądowaniem w Dubaju o 9:50.

O Emirates

Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 linie Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld dolarów amerykańskich, a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10 procent do poziomu 96,5 mld dirhamów (26,3 mld dolarów amerykańskich).

Linie Emirates mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.

Flota linii składa się z 250 szerokokadłubowych maszyn, w tym 15 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnik planuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 252 samolotów o wartości 122 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych.

Linie Emirates obsługują loty w 155 kierunkach w 81 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.

Post Comment

%d bloggers like this: