Delta Air Lines Diamentowym Sponsorem CTW China
Aktualnosci BIZNES Chiny linie lotnicze

Delta Air Lines Diamentowym Sponsorem CTW China

Szanghaj, 01 marca 2017 r. – Delta Air Lines Diamentowym Sponsorem – CTW China umacnia partnerstwo międzynarodowe. Amerykańskie linie lotnicze powracają do Szanghaju w Chinach jako diamentowy sponsor w trzecim roku ich udziału w Corporate Travel World China 2017. Potwierdza to wysoki potencjał wydarzenia jako platformy handlowej łączącej dostawców z nabywcami korporacyjnymi o dużych możliwościach.

Uznając znaczenie i wartość wydarzenia w dostarczaniu najnowszej wiedzy oraz stosowaniu najlepszych praktyk globalnych, Delta Air Lines podzieli się również swoją wiedzą z uczestnikami sesji tematycznych, odbywających się podczas CTW China.

Podkreślając znaczenie ich sponsoringu oraz zaangażowania jako panelistów podczas konferencji tematycznych, Wong Hong, prezes – Greater China, Delta Air Lines, powiedział: “CTW China były świetną platformą B2B dla promowania marki Delta, stąd nasza decyzja o większym zaangażowaniu w sponsoring wydarzenia, w roku bieżącym. Delta koncentruje się na dostarczaniu klientom wyjątkowych usług jako najbardziej przyjazna dla chińskich linii lotniczych, linia lotnicza z USA i jesteśmy podekscytowani, że możemy dzielić nasze inicjatywy oraz know-how z branży podróży służbowych”

Delta nadal będzie pogłębiać współpracę zarówno z chińskimi partnerami lotniczymi, China Southern i China Eastern, w celu poprawiania jakości obsługi klienta w powietrzu i na ziemi. Firma ma już mniejszościowe udziały w China Eastern, partnera SkyTeam, a obecnie jednego z trzech dużych linii lotniczych w Chinach. Zapewnia także międzynarodową łączność dla swoich krajowych pasażerów przewożonych przez Szanghaj, korzystając z dedykowanego serwisu.

Wong Hong dodał, że “Chiny są kluczowym partnerem w planie globalizacji Delta i jesteśmy zobowiązani do długoterminowego wzrostu na rynku chińskim. Od zawsze szukaliśmy możliwości, pozyskania nabywców korporacyjnych z międzynarodowych i lokalnych organizacji chińskich oraz odkrywania potencjału dla partnerstwa i współpracy”.

Ponieważ rynek azjatycki stale rośnie, zwiększając sieć tras i obsługiwanych połączeń, Delta uzyskuje przewagę na rynku Chińskim oraz w Szanghaju. Przewoźnik uważa, że ​​nacisk położony na personel oraz kulturę obsługi lotniczej spowoduje odczuwalną różnicę w usługach i ugruntuje ich pozycję na rynku chińskim.

W tym roku, Delta Air Lines obchodzi swoje 88-lecie w zakresie obsługi pasażerów. W związku z tym podejmowane są różne działania promocyjne upamiętniające ten historyczny moment.

O Delta Air Lines

Delta Air Lines obsługuje ponad 180 milionów klientów rocznie. W 2017 roku Delta został nazwany przez Fortune top 50 Most Admired Companies (najbardziej podziwianych firm) oraz został nazwany najbardziej podziwianą lotniczą (Most Admired Airline) po raz szósty z rzędu w ciągu siedmiu lat. Dodatkowo, Delta stanowi No.1 w rankingu firm przeprowadzanym przez Travel News Annual Airline Survey, bezprecedensowo już sześć kolejnych lat. Dzięki globalnej sieci w branży, przewoźnicy Delta i Delta Connection oferują usługi do 323 miejsc w 57 krajach na sześciu kontynentach. Z siedzibą w Atlancie, Delta zatrudnia ponad 80.000 pracowników na całym świecie i działa w głównej linii flotą ponad 800 samolotów. Linia lotnicza jest członkiem-założycielem globalnego sojuszu SkyTeam i uczestniczy w wiodącym transatlantyckiego joint venture z Air France-KLM i Alitalia, a także joint venture z Virgin Atlantic. W ramach tego światowego sojuszu partnerów, Delta oferuje klientom ponad 15.000 lotów dziennie, z najważniejszych węzłów komunikacyjnych i rynków, w tym Amsterdam, Atlanta, Boston, Detroit, Los Angeles, Minneapolis, St. Paweł, Nowy Jork-JFK i LaGuardia, Londyn-Heathrow, Paryż-Charles de Gaulle, Salt Lake City, Seattle i Tokio-Narita. Delta zainwestował miliardy dolarów w infrastrukturę portów lotniczych, globalnych produktów i usług oraz technologii w celu zwiększenia satysfakcji klienta w powietrzu i na ziemi.

Dodatkowe informacje są dostępne na stronach: Delta News Hub, delta.com, Twitter @DeltaNewsHub, Google.com/+Delta, Facebook.com/delta

O Corporate Travel World (CTW) China

Corporate Travel World (CTW) China 2017 odbędzie się w dniach 21 – 23 marca w Szanghaju i jest współfinansowany przez z IT&CM China, wiodącą międzynarodowej imprezę branży MICE w Chinach.

(TC)

 

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: