Air France obchodzi 85. urodziny
linie lotnicze

Air France obchodzi 85. urodziny

Od 5 października linia Air France rozpoczęła obchody swoich 85. urodzin, które będą trwały przez najbliższe kilka miesięcy. Jubileusz jest świętowany pod hasłem „innowacje”. Firma wraz ze swoimi pracownikami przygotowała liczne inicjatywy na lotnisku, w powietrzu i samym Paryżu. Z okazji urodzin, w październiku i listopadzie mają miejsce m.in. loty historyczne, wystawy, wydarzenia sportowe i inne jubileuszowe akcenty.

Francuska linia zaplanowała urodzinowe atrakcje dla swoich pasażerów. 

7 października 1933 roku o godzinie 16:00 ówczesny francuski Minister Lotnictwa, Pierre Cot, ogłosił uroczyście na lotnisku w Le Bourget narodziny nowej linii lotniczej. AIR FRANCE, która powstała w wyniku połączenia pięciu komercyjnych przewoźników: Air Orient, Air Union, SGTA, CIDNA i Aeropostale. 

Dziś firma ma już 85 lat, a okrągła rocznica to zawsze doskonała okazja do zaprezentowania bez wątpienia znaczącego wkładu linii w rozwój lotnictwa cywilnego, imponującej siatki lotów i bogatego dziedzictwa. Mimo sędziwego wieku, Air France stawia na nowoczesność i innowacje, które są motywem przewodnim jubileuszu.

Urodzinowe atrakcje

Z okazji urodzin linia przygotowała między innymi kilka historycznych lotów w dniach 5-8 października. Na pasażerów wybranych rejsów do Nowego Jorku, Tuluzy i Sztokholmu czekają pamiątkowe niespodzianki oraz załoga w historycznych mundurach z epoki. Klienci, którzy nie mieli okazji odbyć podróży w stylu „vintage” mają szansę uczestniczyć w jubileuszowych atrakcjach na paryskim lotnisku de Gaulle’a, gdzie odbywają się słodkie poczęstunki i wystawy historycznych zdjęć. Ponadto w połowie października pracownicy Air France uhonorują swoją firmę i podkreślą „ducha zespołu”, biegnąc w 20-kilometrowym maratonie ulicami Paryża i u stóp wieży Eiffla, ubrani w kolory linii (granatowy, czerwony i biały).

Wreszcie, przed końcem roku, linia zaprosi szeroką publiczność na wyjątkową wystawę. Będzie to zakulisowa prezentacja działalności firmy w wielu obszarach, a zwłaszcza innowacji i nowoczesnych technologii w transporcie pasażerskim i obsłudze klienta. Niebawem będą znane terminy wydarzenia i proces rejestracji gości.

Air France dziś

W obecnych czasach, szczególnie w mocno konkurencyjnej branży nie każda firma może poszczycić się tak długim stażem. Budowane na przestrzeni lat doświadczenie, know-how, siatka połączeń i standardy znaczą bardzo wiele, ale 85 lat również zobowiązuje i wymaga mądrych działań, nowych pomysłów i inwestycji. W ostatnich dniach linie poinformowały o olbrzymich inwestycjach w udoskonalenie swojego produktu na pokładzie. Od stycznia przyszłego roku rozpocznie się modernizacja kabin Ekonomicznych i Premium na lotach dalekiego zasięgu, warta 150 mln euro. Ponadto Air France rozpoczął instalację WI-FI, która do 2020 roku ma objąć wszystkie trasy i wszystkie samoloty we flocie przewoźnika. Prężnie rozwija się też JOON – powstała zaledwie rok temu linia-córka Air France, która oferuje innowacyjny produkt i doświadczenie podróży oczekiwane przez młode pokolenie. Te i inne inwestycje dowodzą, że Air France, mimo sędziwego wieku, zauważa nowe potrzeby swoich klientów i zmienia się w taki sposób, aby im sprostać w jak najlepszy sposób.

 


Air France

Air France, francuski przewoźnik lotniczy o globalnym zasięgu z aspiracją do świadczenia usług zgodnie z najwyższymi standardami i troską o pełny komfort pasażerów podczas każdego lotu na trasach we Francji, w Europie i na świecie.

Air France KLM 

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym – Grupę AIR FRANCE KLM. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów. 

Obydwie linie dysponują potężną siatką połączeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy. 

W 2018 roku, Grupa AIR FRANCE KLM oferuje pasażerom połączenia do 314 miast  w 116  krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty.  W 2017 roku z jej usług skorzystało 99 mln pasażerów podróżując poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol. 

Do Grupy należy wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 27 mln członków.

Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 270 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16,6 tys. lotów dziennie, do 1070 miast, w 177 krajach.

Więcej informacji o Air France i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i  www.klm.pl.  Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com (TC)

Post Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: